Mandrake 8.2 -sound problem

Giannis Tsagatakis hwlab at cs.teiher.gr
Sat Jun 22 13:43:02 EEST 2002

giorgos vaiol wrote:

>Dokimase mia "lame" patenta  pou sinithos doulevei.
>1)Vgale apo to /etc/rc.d/rc5 to link gia to sound kai gia to alsa
>2)kane ena file text me ena editor kai vale ena bash script opos:
>--------------
>#!/bin/bash
>modprobe <onoma_module_edo>
>
>-----------------
>3)kanto ektelesimo kai valto sto/etc/rc.d/init.d
>4)kane ena link sto /etc/rc.d/rc5.d kai onomaseto S95Sound2 ( h opos thes alla panta sthn archi
>vale o "S" kai ena noumero 1-99)
>5)Xanakane boot kai o theos voithos
>
>Filika
> [...]
To mandrake exei ena arxeio /etc/modules
Kane edit to arxeio ke prosthese sto telos ta modules pu theleis na
fortonun sto sistima stin
ekinisi. Diladi tha prostheseis mia grammi me to onoma tu module tis
karatas ixu.
Einai kalytera apo to na peirakseis ta arxeia sto /etc/rc.d/ mias ke
eise arxarios.

Sto Linux spiti exo (mallon) tin idia karta ixu mazi me mia sound
blaster ke paizoun me
mandrake kanonika ke oi dio. Distixos den thimame to module pu fortonei
gia na su to po :-(

Ta modules tora einai oi "drivers" tu Linux. To kalo einai oti mporeis
na ta vazeis/vgazeis xoris
anangi reboot (toulaxiston stin theoria ke sto 99.5% tis praksis).
Xrisimes entoles:
o lsmod : dixnei ta modules pu einai fortomena
o rmmod <module> <module> : Fgazei ta modules
    An to module den fgainei vevaiosu oti den iparxei kapoio programma
p.x. xmms pu thelei
    to module, kai oti den apaiteite apo ena allo module opote prepei
auto na to vgaleis proto.
o modprobe  -k <module> : Fortonei ena module
Ta parapano prepei na ta trekseis san root.

to arxeio /etc/modules.conf perigrafei tis sisxetiseis ke tis extra
parametrus pu pithana
na thelei kapio module (p.x. IRQ). An allakseis to arxeio prepei na
doseis tin entoli
depmod -a.

To alsa eine enas enalaktikos driver gia ton ixo
Gia perissotera diavase ta HOWTOS
o Modules-HOWTO gia ta modules
o to LINUX_SOUND HOWTO gia ton ixo
o to ALSA-HOWTO gia to alsa