athens metropolitan network ???

Papadopoulos Giannis ipapadop at inf.uth.gr
Fri Jun 21 10:11:02 EEST 2002

bekasgr wrote:
> re paidia gia ti kostos milame kai gia ti bandwidth ?????
> ti oroi symetoxeis tha ypaxoun gia tritoys ?
> telos panton an analabetai to texniko thema kai antexo sto kostos mporo na
> symetexo apo agia barbara aigaleo kai agio antoni peristeri
>
> bekasgr at yahoo.com

Xmmm... kati paromoio skeftomoyn pro etoys gia ton Bolo...
Foithths sto TMHYTD eimai kai 8a boleye ena megalo diktyo meta3y twn
foithtwn...

Omws, ti ginetai me thn isxyoysa nomo8esia? Nomizw pws kati tetoio den
ginetai..

Kai epishs ta access points den 8a einai ligo dyskolo na mpoyn se bolika
shmeia? Ta perissotera exoyn embeleia 300m... mono ama 2 einai toso
konta meta3y toys..

Ektos kai an den milame gia wireless ethernet alla gia mia lysh RF...