software raid + fs -- performance

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Wed Jun 19 11:56:02 EEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002 01:58:45 +0300
V13 <v13 at priest.com> wrote:

> [...]
> me to stripe toy ext3, alla kai pali den ebgala akri.
>
>  Exo kataliksei sto xfs, giati ap'oti eida ta paei kalytera me megala arxeia
> (to olo 'partition' apoteleitai apo ligotero apo 200 arxeia kai den yparxoyn
> prooptikes na ayksithoyn) kai epidi moy fenetai oti den kathysterei to
> systima otan kanei flush tin cache (antitheta me ta alla 2).
>
>  Par'ola ayta oti benchmark katafera na bro sto web, exoyn na kanoyn me polla
> arxeia, h me syriaki xrisi megalon arxeion....
>
>  Opiadipote protasi/empeiria kalodexoymeni...

apo tin prosopiki mou empeiria, (kai exontas paiksi kai ego me chunk sizes, filesystems, k.lp.) to mono pou katafera itan na... min do ousiastiki diafora. Afto pou xreiazetai pragmatika einia i kali sxediasi tis db kai ta katalila indexes ekei pou prepei. An pisteveis oti i vasi sou den sikonei allo optimization kai pali den eisai efxaristimenos apo tin apodosi, isos na prepei na pas se HW ilopoihsh raid (an pragmatika se kaiei kai exeis na doseis kapoia fraga parapano). Isos an mporouses na pareis allo ena disko na kaneis stripeset, opou i taxitita read einai safos kaliteri (propantos se scsi). Se afti tin periptosi to write vevaia einai pio argo, alla opos eipes kai esi den se endiaferei kai toso.

Isos an evazes perissoteri mnimi?

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr