Tex :was performance: Linux vs Win

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Jun 18 02:05:02 EEST 2002

Giorgos Keramidas wrote:

> Oxi.  Grafo pio grhgora se TeX.

>         $$ A = \matrix{
>                 cell-1-1-formula &
>                 cell-1-2-formula &
>                 cell-1-3-formula \cr
>
>                 cell-2-1-formula &
>                 cell-2-2-formula &
>                 cell-2-3-formula \cr
>
>                 cell-3-1-formula &
>                 cell-3-2-formula &
>                 cell-3-3-formula \cr
>         } $$
>
> Den epimeno kai polu omws, giati katalabaino oti den thn briskoun oloi
> diabazontas SGML keimena to bradu anti na blepoun p.x. thleorash :P

Thleorash ???

Ekopsa aythn thn kakh sini8ia edw kai arketa megalo xroniko diastima.

Spanios ypotropiazw kai ayto gia merikes wres 8-))

Pantos... etsi opos pate.... me merika maila akoma.... 8a ma8w
(epitelous) ki egw tex/latex 8-))
(Idika an lisw kai to 8ema twn elinikwn pou exei mia 8oloura akoma sto
mialo mou.... Alla an den katseis na asxoli8eis... Pali kala pou exei
mono 8oloura. 8a mporouse na exei mayra mesanixta.) 8-)

> - Giorgos
>
> --

Sidhropoylos A8anasios
msx