performance: Linux vs Win

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Jun 17 23:46:01 EEST 2002

* Giannis Tsagatakis <hwlab at cs.teiher.gr> [2002-06-17 10:43]:
> Sosto. Distixos to protokolo tu Xcliboard ipostirizei mono
> plain text ke prepei na ginun ena soro alximies gia na valeis polles
> diaforetikes morfes.

Όχι ακριβώς... Το Xclipboard μπορεί να υποστηρίζει μόνο plain text, αλλά
τα selections, που είναι η υποδομή στην οποία βασίζεται το «cut & paste»
στο Χ11, δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο που δουλεύουν και στα MS-Windows:
τα δυο προγράμματα συνεννοούνται για να δουν ποια είναι η καλύτερη μορφή
για τη μεταφορά του selection. Τώρα, βέβαια, στα Windows αυτό
χρησιμοποιείται εδώ και πιο πολύ καιρό, και επιπλέον υπάρχουν κάποια
στάνταρ για το τι μορφές αντικειμένων πρέπει να υποστηρίζουν όλες οι
εφαρμογές, οπότε το c&p δουλεύει πιο καλά εκεί. Δεν υπάρχουν όμως
_ουσιαστικοί_ λόγοι για να μη γίνει το ίδιο και στο X.

Φυσικά αυτό δεν είναι σπουδαία παρηγοριά αν δεν μπορείς να κάνεις
τη δουλειά σου, αλλά .... ;-)

> Ara tha prepei na iparksei kapoia ipostiriksi se epipedo X protocol,
> to opoio den eine toso aplo giati prepei na exeis kapoio ORB sta X.

Η υποστήριξη υπάρχει. Το πρόβλημα είναι ότι το X γενικά λέει ότι σου
δίνει το μηχανισμό (την υποστήριξη), δε σου καθορίζει όμως την πολιτική
(δηλαδή πώς χρησιμοποιείται η υποστήριξη) με αποτέλεσμα το κάθε
interface toolkit να έχει δικές του ιδέες. Τουλάχιστον οι εφαρμογές των
διαφόρων περιβαλλόντων συνεργάζονται με άλλες εφαρμογές του ίδιου
περιβάλλοντος.

> Kanenas X guru na mas diafotisei ?

Δεν είμαι X guru, οπότε μπορεί και να μην ξέρω τι λέω ;-) Νομίζω όμως
ότι μέσες-άκρες κάπως έτσι είναι τα πράγματα.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr