performance: Linux vs Win

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 17 18:33:02 EEST 2002

On 2002-06-17 10:21 +0300, Nikolaos Kefalas wrote:

> kalo auto gia na doume ti 8a ginei otan sou xrhastoun
> oloklhromata , paragogoi , merikh paragogos , anadelta ,
> a8roismata ,oria , pinakes ,dianysmata  klp, klp

Αντιγράφοντας από ένα τυχαίο βιβλίο στη βιβλιοθήκη μου[1] και χωρίς να
κοιτάξω κανένα reference για TeX[2], μπορώ να πω ότι δεν είναι και
ιδιαίτερα δύσκολο:

=== Ολοκλήρωμα

	3.5.3    Φασματική Πυκνότητα Ισχύος των Στατικών Τυχαίων
		 Διαδικασιών

	Στην § 2.4 δείξαμε ότι ο μετασχηματισμός Fourier της
	συνάρτησης αυτοσυσχέτισης ενός νομοτελειακού σήματος είναι η
	συνάρτηση φασματικής του πυκνότητας ισχύος.  Με ανάλογο τρόπο
	ορίζεται και η φασματική πυκνότητα ισχύος μιας στατικής
	διαδικασίας.  Αν η συνάρτηση $R_{xx}(\tau)$ της τυχαίας
	διαδικασίας είναι τέτοια ώστε

	$$
	\int_{-\inf}^{\inf}  |R_{xx}(\tau)|\,d\tau < \inf
	$$

=== Παράγωγοι

	$ f'(x) ... $

=== Μερικοί παράγωγοι

Είναι τόσο απλό όσο το να γράψεις κάτι σαν το εξής σε plain TeX

	$$ {\partial u\over \partial x_1} $$

ή το παρακάτω σε LaTeX

	\[ \frac{\partial u}{\partial x} \]

Όσο για τα shortcuts, δεν είναι και πολύ δύσκολο να καταλάβεις γιατί
είναι δύσκολο να γίνει κάτι που να βολεύει εσένα προσωπικά.  Μόνο το
Gimp και το Emacs ξέρω να έχουν κάποιο εύκολο τρόπο να κάνεις bind ένα
menu entry σε κάποιο shortcut.  Δεν φτάνει, για μένα τουλάχιστον
κανένα set από predefined shortcuts την ευελιξία που έχει το εξής:

	\def\dux{{\partial u\over\partial x}}

	Η μερική παράγωγος της $u(x,y)$ ως προς $x$ είναι:

		$$ \dux = ... $$

=== Ανάδελτα

	$ \nabla $

	\def\adelta{\nabla}
	$\adelta$

=== a8roismata,

	$ \sum_{x=0}^{\inf} f(x) $

=== oria

	$ \lim_{x=0}^{\inf} f(x) $

	[ Προσοχή στο consistency του συντακτικού, που βοηθάε μετά από
	  λίγες ώρες να σου έρχονται "αυτόματα" στο νου τα σωστά
	  πράγματα, καθώς γράφεις. ]

=== pinakes

	$$ A = \left( \matrix{ x-\lambda & 1 & 0 \cr
	    0 & x - \lambda & 1\cr
	    0 & 0 & x - \lambda\cr
	} \right) $$

	Όπως και σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού, μπορείς να γράψεις
	σχεδόν με ότι στυλ θέλεις, δείχνοντας που τελειώνει κάθε στήλη
	π.χ. με κάτι σαν:

	$$ A = \left(
	    \matrix{ x-\lambda	& 1		& 0		\cr
		     0		& x - \lambda	& 1		\cr
		     0		& 0		& x - \lambda	\cr
	    } \right) $$

	ή ακόμα, να παραλείψεις τα \left( και \right), χρησιμοποιώντας
	το \pmatrix (parenthesized matrix), που ακριβώς επειδή είναι
	πολύ συχνά το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο στυλ από πίνακες,
	υπάρχει σε ξεχωριστό macro.

	$$ A = \matrix{
		x-\lambda	& 1		& 0		\cr
		0		& x - \lambda	& 1		\cr