performance: Linux vs Win

Giannis Tsagatakis hwlab at cs.teiher.gr
Mon Jun 17 11:45:03 EEST 2002

Nikolaos Kefalas wrote:

>Profanos den exeis xrhsimopoihsei kapoio programa
>grafhs ma8hmatikon px mathcad,mathtype,mathematica
>ola auta douleuoun me syntomeyseis kai mia e3isosh
>mporei na grafei e3eraitika grhgora .

gia na eimaste dikaioi sintomeyseis exei ke to
equation editor. Par'auta o xronos pu grafeis mia
eksisosi sto TeX/LaTeX einai afantasta pio grigoros.

>To mathematica kai to mathcad  mporoun kai sozoun
>kai se mathml kai mporeis na ta deis aneta stp mozilla .
>To mathematica yparxei kai gia Linux :-)

Kathos ke se TeX ke Postscript

>135 eyro student version .

Nai alla ginete mpaxalo me to mcc to opoio thelun ke kala
na to exun sto /usr/bin o Mandrakulas (mandrake cotrol panel)
to mathematica (mathematica c compiler ke to matlab (matlab c compiler)
Kai gia kapio logo den mu dulepse pote to hyperlink

> [...]
>den uparxei ena protocolo synergasias meta3y ton
>programaton kati san OLE , to ka8e enviroment exei
>to diko tou magazi : to KDE to diko tou , to Gnome
>to diko tou , to Openoffice to diko tou , to mathmetica
>fantazomai 8a exei to diko tou kai paei legontas .
>Prepei kapoia stigmh na ka8iero8ei ena protypo
>antalageis dedomenon kai ta programata na mporoun
>na antalasoun meta3y kati perissotero apo plain text gia
>na mporesei na epitaxyn8ei shmantika h ergasia otan
>apaitountai polla programata tautoxrona , kai oxi
>o mazoxistikos tropos ergasias pou yparxei tora .

Sosto. Distixos to protokolo tu Xcliboard ipostirizei mono
plain text ke prepei na ginun ena soro alximies gia na valeis polles
diaforetikes morfes. Ara tha prepei na iparksei kapoia ipostiriksi se
epipedo X protocol, to opoio den eine toso aplo giati prepei na exeis
kapoio ORB sta X. Den ksero an auto paraviazei tis arxes leiturgias ton X
ta opoia exun tin logiki client/server, mias ke tha ta kanei (sxedon)
leiturgiko sistima. Kanenas X guru na mas diafotisei ?

>kalo auto gia na doume ti 8a ginei otan sou xrhastoun
>oloklhromata , paragogoi , merikh paragogos , anadelta ,
>a8roismata ,oria , pinakes ,dianysmata  klp, klp

A se ayta ta mathimatika exeis menei mono? Prosopika exo tipomena ta
pio vasika keimena apo to /usr/share/texmf/doc. An xreiasto kapoia
mathimatika pu den ta exo ksanakanei anatrexo ekei. H proti fora pu
tha xreiasteis nea mathimatika enei ligo diskoli. Alla ta mathimatika pu
kathe fora xreiazese eine periorismena, ke su eine poli eykolo na ta matheis

Kai min ksexnas tin AISTHITIKI TELEIOTITA tu keimenu pu fgazei to TeX
To kernikg kei to spacing ton gramatoseiron ke ton mathimatikon eine apsogo.
Vale mesa ke tis automates arithiseis, tis parapompes ton eksaisio xeirismo
tis vivliografias, ta kolpakia me tin postscript (psfrag, pstrics k.l.p.) ta
ametrita extra paketa, to kalo hyphenation, and last but not least ton
diaxorismo
anamesa sto content ke tin morfopoiisi ke exeis to apalito tipografiko
systima

>--
>NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
>Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras

An to elliniko paketo tu eixe kapoia adeia tipu Open Source tote
pragmatika den
tha eixa kanena parapono

Giannis Tsagatakis