Need help choosing CMS

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 14 13:34:02 EEST 2002

On Thursday 13 June 2002 19:56, Panagiotis Malakoudis wrote:
> Greetz everyone.
>
> Thelo na stiso ena CMS alla den mporo na apofasiso poio einai to

Content management System (δεν μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα ;)

> kalitero. PHPNuke, Slashcode, PostNuke, myPHPNuke, Xoops ????
> To kathena exei ta pros kai ta cons tou.
> Vrika to parakato link to opoio dinei tin protia sto PostNuke (mexri
> simera den to eixa janakousei)
>
> http://www.linuxlookup.com/html/articles/cms_results.html

1ον: τί πρεσβεύει το linuxlookup ??? ποιοί είναι ?? τί θέλουν ??
(ρητορική ερώτηση).

5 φίλοι είναι που γράφουν reviews... Και λοιπόν ???

2ον: δεν μου αρέσουν τα συμπεράσματα από community votes με %
αποτελέσματα ... Εγώ θέλω reviews αλα tomshardware με επειχειρήματα από
κάτω και κείμενα ολόκληρα.

Το community vote, με ποιό voting system έγινε ?? πόσο αξιόπιστο είναι
κλπ ??

Τέσπα, το postnuke βγαίνει μυστηριωδώς 1ο σε όλους τους τομείς. μου
φαίνεται περίεργο. Δεν μπορεί να είναι σε όλα το τέλειο.

άρα ξεχνάμε την άποψη του linuxlookup.

-----------

το phpnuke είναι αρκετά διαδεδομένο. και διαδίδεται κι άλλο. κάνεις μια
στροφή στο internet και πέφτεις πάνω του. μάλλον τελικά είναι best
seller.

το linux journal ήταν επί χρόνια με ένα δικό του site και ξαφνικά μια
μέρα έδωσε μια κλωτσιά σε ότι είχε φτιάξει και πλέον δουλεύει με
phpnuke.

δεν θα ασχοληθώ με την εγκατάσταση διότι υποτίθεται ότι είσαι admin για
να στήσεις site, οπότε υποτίθεται ότι πρέπει να σου αρέσουν τα δύσκολα.
Παρόλα αυτά, το phpnuke εγκαθίσταται πιό εύκολα κι από windows
πρόγραμμα: κάνεις ένα untar, κάνεις move ένα directory στο documentroot
του apache, κάνεις ένα mysqladmin create DB και ένα:
mysql DB<έτοιμο_αρχείο και it's over.

από κει και πέρα, πόσο σοβαρό site θες να σηκώσεις ?? πόσο σοβαρές
ανάγκες θα έχει ??? πόσο βαθιά θα χωθείς ??

κοινώς, αν θες να κάνεις κάτι καλό, όσο τέλειο κι αν είναι το εκάστοτε
CMS, εσύ θα του πειράξεις τον κώδικα ώστε να έρθει στα μέτρα σου.

κι εδώ κολλάει η ερώτησή σου:

> Giati kapoios na protimisei php-based CMS anti gia perl-based?
> Kamia gnomi?

αυτό είναι τελείως υποκειμενικό. Κι εξαρτάται πόσο καλά ξέρεις php και
πόσο καλά ξέρεις perl.

εγώ προσωπικά προτιμώ php. και από ότι φαίνεται η perl δεν είναι
φτιαγμένη για να δημιουργείς "site engines" (έτσι αποκαλώ εγώ τα CMS
;), ενώ η php φτιάχτηκε ακριβώς για αυτόν τον σκοπό.

δεν έχω δουλέψει postnuke για να συγκρίνω την πολυπλοκότητα του κώδικα
του και του κώδικα του phpnuke. όμως, έχω πειράξει κώδικα σε phpnuke:
δεν μπορώ να πώ πως παιδεύτηκα γιατί ήταν κακογραμμένο, ίσα ίσα μου
φάνηκε αρκετά λογικός ο τρόπος προγραμματισμού και οργάνωσης του
κώδικα.

Δεν χρειάστηκε να κάνω διατριβή για να καταλάβω πως γίνεται η διασύνδεση
των modules του, είναι οργανωμένος ο κώδικας, απλά πήγα εκεί που ήθελα
να προσθέσω πίνακες, συναρτήσεις, κώδικα, μεταβλητές και διάφορα άλλα
και το έκανα. Δεν έκατσα να ασχοληθώ με το πώς δουλεύανε τα υπόλοιπα
κομμάτια. Άρα το βρίσκω πολύ normal για compilcated CMS που απευθύνεται
σε μεγάλα sites-portals.

Aρκετά ευέλικτο. Πιστεύω πως αν διαλέξεις αυτό, θα κάνεις τη δουλειά
σου. ίσως να την έκανες κάπως ευκολότερα/γρηγορότερα με το postnuke,
αλλά το τελικό αποτέλεσμα για τους επισκέπτες πιστεύω ότι θα είναι
ακριβώς το ίδιο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?