HD crash: Unable to read partition table

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Jun 14 01:13:02 EEST 2002

[snip snip]
 > Bebeos mporeis panta na baleis ton disko mesa se ena pinio 4 ws 6
 > xiladwn spirwn gia kanena misawro kai na ka8ariseis mia gia panta... Kai
 > gia na to kaneis akoma poio diskolo ? Trofodotise to pinio me reyma
 > metayliths taseos kai sixnotitas meso enos inverter to opoio alazei tis
 > parametrous tou proodeytika kai oxi apotoma (isos akougete diskolo..
 > alla einai ekpliktika eykolo sthn ylopoihsh....) 8-))

Basika to pio eykolo ap' ola sth ylopoihsh einai na exeis ena
encrypted filesystem (+swap) wste ta dedomena na mh graftoyn
pote san plaintext sto disko. Gia fantasoy px na exeis ena laptop
me proswpika dedomena kai na to xaseis/soy to klepsoyn. Ti 8a kaneis
tote, 8a tylikseis ena phnio gyrw apo oloklhrh thn polh? :-P

 > Sidiropoylos Athanasios
 > msx

Rgds,
/-sb.