HD crash: Unable to read partition table

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Jun 13 23:55:02 EEST 2002

Stoilis Giannis wrote:

> [...]
> bit 0 apo 0-0,4.
> h meleth elege oti an ena bit htan 1 kai eixe timh 1 sto mangnhtiko tou pedio
> kai meta ginei bit 0, tote to magnhtiko pedio 8a pesei men sto pedio 0-0,4(p.x.
> 0.3), alla 8a einai diaforetikh h timh tou an htan prwta 0 (8a ginei p.x. 0,1).
> gia auto akribws uparxoun kapoia ergaleia opws to shred, to opoia den sbhnei
> apla ta data sou, alla kanei overwrite arketes fores (10 nomizw) thn
> sugkekrimenh perioxh ston disko, wste na mhn uparxei tropos na ma8eis thn arxikh
> timh tou magnhtikou pediou se ekeino ton disko.

Bebeos mporeis panta na baleis ton disko mesa se ena pinio 4 ws 6
xiladwn spirwn gia kanena misawro kai na ka8ariseis mia gia panta... Kai
gia na to kaneis akoma poio diskolo ? Trofodotise to pinio me reyma
metayliths taseos kai sixnotitas meso enos inverter to opoio alazei tis
parametrous tou proodeytika kai oxi apotoma (isos akougete diskolo..
alla einai ekpliktika eykolo sthn ylopoihsh....) 8-))