HD crash: Unable to read partition table

Ioannis Samoladas ioansam at auth.gr
Thu Jun 13 10:15:02 EEST 2002

===========
> > hdb: ST310212A, ATA DISK drive
> > hdb: 20005650 sectors (10243 MB) w/512KiB Cache,
CHS=2480/128/63, (U)DMA

> > Partition check:
> > hdb:hdb: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete
Error }
> > hdb: dma_intr: error=0x40 { UncorrectableError },
LBAsect=1, sector=0
> > end_request: I/O error, dev 03:40 (hdb), sector 0
> >  unable to read partition table
> Vasika opws 8a prepei na sou exoun pei eidi afta den einai
software error messages
> Hardware derived pou simenei: eite mihanismo.. eitai
plaketa...
> Arra den 8a kanei douleia to apla na kaneis overwrite to
Partition Table
> (an den mporeis na to diavaseis...)
> Ara kataligoume stin arxi tou simpantos:
> ALWAYS BACKUP YOUR IMPORTANT DATA!!!
> O monos tropos na ton swseis einai na do8oun ekeina ta
1000 dolaria h na
> mpeis esi stin diadikasia tou vrisko allo idio disko kai
kano ton Mr
> Scotty

An brei allo disko kai allaksei plaketa
de nomizo na ginei kai tipote.
To exo kanei 3 fores ayto epityxos.
Alla tote to OS DEN eblepe to sklito katholou eno
stin periptosi ayti ton vlepei (montelo, xoritikotita...).
Opote mallon periorizomaste sta $1000

"Show me your [code] and conceal your
[data structures] and I shall continue mystified.
Show me your [data structures] and I won't
usually need your [code]; it'll be obvious"

Frederic Brooks, "The Mythical Man Month"

Ioannis Samoladas
email: ioansam at auth.gr
web: http://users.auth.gr/ioansam