HD crash: Unable to read partition table

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 12 02:23:02 EEST 2002

On 2002-06-11 17:48 +0300, Dimitrios Kamenopoulos wrote:

> Δεν είμαι ειδικός επί του θέματος, αλλά το NTFS σε linux έχει αρκετά
> προβλήματα, ακόμα και αν δεν πρόκειται για κλαταρισμένο δίσκο. Καλύτερα να
> προσπαθήσεις να τον δεις από NT.

Sorry αλλά δεν νομίζω να παίξει τίποτα ούτε από NT.  Ο δίσκος, αν
κρίνω από το μήνυμα του log, έχει πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από κάτι
που έχει σχέση να κάνει με τον NTFS driver.  Δεν έχει φτάσει καν στο
σημείο που μπορεί να γίνει mount κάποιο partition, και ο NTFS driver
κάνει χαζά, γιατί απλούστατα το λειτουργικό σύστημα δεν έχει διαβάσει
ακόμα το partition table.

- Giorgos