Exo to MANDRAKE 7.1 TZAMBA...AKSIZEI NA VRO TO SUSE?

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Jun 11 13:51:02 EEST 2002

On Tuesday 11 June 2002 05:50, Athanasios Sidiropoylos wrote:
> [...]
 -αρκετά καλά- τα ελληνικά out-of-the-box και με τα γραφικά

 συμφωνώ κι εγώ πως οτιδήποτε βγήκε φέτος είναι σαφώς προτιμότερο

> Aman poia kai eseis kanete les kai milaei gia kati pou 8a eprepe na
> kalesei thn arxeologikh ypiresia gia na to paradosei.
>
> Entajh einai palio alla oxi aparetita kai tooooso palio.
> 8-)
Το ξέρω. Κι εμένα θα με κάλυπτε απόλυτα και σε ό,τι δε με κάλυπτε θα μπορούσα
να το αναβαθμίσω. Αλλά απαιτώντας να βάλει κάτι πιο καινούριο αποφεύγουμε
καμιά 10αριά ερωτήσεις του στυλ "Πώς γράφουμε ελληνικά", "Πώς θα το κάνω να
δει την κάρτα ήχου μου" κλπ.