Exo to MANDRAKE 7.1 TZAMBA...AKSIZEI NA VRO TO SUSE?

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Mon Jun 10 12:14:02 EEST 2002

GeorgioX wrote:

 >Eimai kenourgios sth fash tou Linux kai 8a h8ela nia prosopikh apopsi apo
 >empirous san kai sas xristes sistimaton Linux geia to poio aksiopisto
apo ta
 >Linux pou kykloforoun sthn agora.Exo Duron 1200.

Κατά την άποψή μου, το Mandrake 7.1 είναι πανάρχαιο, αποκλείεται να σου
υποστηρίζει το hardware που έχεις με τη μία, όλο το software που έχει
είναι απίστευτα outdated πλέον και τα ελληνικά θα σου βγάλουν την πίστη
να τα εγκαταστήσεις.

Αντίθετα, το Mandrake Linux 8.2 που κυκλοφορεί τώρα (έχει βγει εδώ και
κανα 2μηνο) σου αναγνωρίζει τα πάντα με το που το εγκαθιστάς, δουλεύουν
-αρκετά καλά- τα ελληνικά out-of-the-box και με τα γραφικά εργαλεία του
θα χρειαστεί στην αρχή να δουλέψεις πολύ λίγο με configuration files.
SuSe δεν έχω δουλέψει, εγώ στο μηχάνημά μου Mandrake 8.2 έχω, οπότε δεν
θα σου πω αν αξίζει.

Φιλικά,
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering at AUTh, Greece
web: http://sledge81.tripod.com - email: nikosdion at in.gr