performance: Linux vs Win

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Sat Jun 8 00:16:02 EEST 2002

Στις Παρ 07 Ιουν 2002 23:31, ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:
> * John Salatas <john at csn.gr> [2002-06-07 15:53]:

> Το OpenOffice είναι δυστυχώς πάναργο. Ούτε σε Java να ήταν γραμμένο. Δεν
> ξέρω πώς συμπεριφέρονται οι τελευταίες εκδόσεις του MS Office, αλλά η
> έκδοση 95 έτρεχε πιο καλά σε έναν Pentium-100 με 16 MB RAM απ' ότι
> τρέχει το OpenOffice 1.0 σε έναν Celeron-750 με 512 ΜΒ...

Ναι, αλλά φορτώνει τα πάντα με το που ξεκινάει. Δοκίμασε να δουλέψεις σε μια
εργασία που πρέπει να έχεις ανοιχτά 2 έγγραφα (word), 3 φύλλα εργασίας
(excel) και άλλο ένα με σχέδια και πες μου πόση ώρα κάνει το M$ Office και
πόση το OpenOffice. Άσε που για ένα σχετικά μικρό έγγραφο το OpenOffice σου
τρώει μόλις 64kb απ'το δίσκο σου, ενώ το M$ Office... γύρω στα 400! Ο λόγος
που αργεί το load/save κάτω από OpenOffice είναι ότι χρησιμοποιεί ένα format
που αποτελείται από ένα συμπιεσμένο (με gzip) XML έγγραφο. Άμα σώσεις σαν
StarOffice, δεν έχεις κέρδος χώρου, ούτε απώλεια χρόνου. Γι'αυτό σκέψου τι
προσφέρει ο κάθε "μνηστήρας" πριν να μιλήσεις :) No hard feelings, ok?

Για την ιστορία, έχω έναν P3/450 με 256mb μνήμη κι έναν πανάρχαιο Quantum
Fireball 10άρη, τρέχω Mandrake 8.2 με KDE 3.0 και φορτώνω τα κέρατά μου
(μέχρι και τον httpd σηκώνω). Το ίδιο μηχάνημα (αν εξαιρέσει κανείς το boot
time) με Linux είναι πιο γρήγορο από τα WinXP, συγκρίσιμο με WinMe και λίγο
πιο αργό από Win98. Και, όχι, δεν έχω κάνει κανένα απολύτως tweaking σε
κανένα μέρος του συστήματος ;)

--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece