Selling points gia to Linux (was: Re: performance: Linux vs Win)

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Fri Jun 7 19:10:02 EEST 2002

On 2002-06-07 15:01 +0300, Αδριανός Παπαμάρκου wrote:

>   Egines rompa giati den h3eres ti na tou dei3eis tou an8rwpou!!!!
>   Performance den einai to poso grhgora kinountai h anoigoun ta para8hra!!!!

> B/  Kane mia egkatastash WIN98 200MB kai mia LINUX 400MB kai sygrine
> se poso xrono to Computer 8a einai etoimo na leitourghsei
> apotelesmatika. Metra kai ton ariumo twn reboot pou 8a xreiastoun
> etsi gia na gelaseis.
>
> A!! Dei3e tou paidiou  to GIMP , ton GALEON kai ta alla kaloudia pou
> den 8a doun pote (dwrean toulaxiston) ta WIN. :)

Sthn ekdhlosh pou eixe kanei se kapoio ekpaideutiko idruma tou Peiraia
to Dekembrh 2001 to HELLUG, edeiksa se ena arketa megalo se hlikia
episkepth ton Emacs, otan rothse gia kapoio IDE.  Den hjera an to PC
pou eixe gia thn parousiash to Hellug eixe egkatesthmena alla IDE opws
p.x. to rhide (tote den hjera kan an uparxei akoma to rhide, mou to
8umise prin liges meres o I. Ioannou).  Tou arese arketa oti mporouse
na exei polla apo ta kaloudia tou MS Visual Studio, opws ensomatomeno
syntax highlighting, automato indentation tou kwdika, oti mporouse na
epileksei to menu 'Run -> Compile' kai na treksei to metaglotisth
xoris na bgei apo to 'periballon' tou, oti mporei na treksei to gdb
kai na tou deiksei se poio shmeio einai ston kwdika, oti mporouse na
kanei lathi ston kwdika kai o Emacs na ton paei sto shmeio pou einai
to lathos, ki alla tetoia.

Ustera tou edeiksa to GIMP.  To GIMP einai killer app, gia osous
erxontai apo Microsoft periballonta.  Otan doune ta etoima demos pou
exei, oti exei layers kai transparency, oti mporei na kanei copy apo
mai eikona kai paste se allh, oti mporei na diabasei sxedon 30
diaforetika formats apo eikones, genika trellainontai :)

Kati endiaferon einai, na psaksei kaneis na brei ti einai auto pou
mporei na xrhsimopoih8ei ws 'selling point' se Linux.  Exo kairo na
psakso ta advocacy sites, kai na do ti xrhsimopoioun.  Pou tha
psaxnate eseis sto Internet gia na breite 'epixeirhmata' gia na
peisete kapoion oti einai kalo to Linux h kapoio allo open source UNIX
leitourgiko susthma?  Mallon prepei na einai ta epixeirhmata
antistoixa me tis anagkes tou kathe xrhsth, p.x. na einai xorismena se
omades.  Kati san:

	Pleonekthmata tou Linux/{Free,Net,Open}BSD gia:

	a) system & application developers
	b) diaxeiristes susthmatwn
	c) web developers & designers
	d) graphics designers