performance: Linux vs Win

V13 v13 at priest.com
Fri Jun 7 18:55:02 EEST 2002

On Friday 07 June 2002 13:13, Alex Papadopoulos wrote:

> ...kai ontws, o diskos einai apelpisia, alla gia non-disk operations (px
> scrolling keimenou/icons ston file browser) den mporw na ton kathgorhsw

Mallon den epekses me to /etc/X11/XF86Config katholoy..
Anoikse to kai bale sto 'Section "Module"'

Load "glx"
Load "dri"

(Ksexnao tipota ?)

kai des kai to /var/log/XFree86.0.log mipos soy petaei kanena warning poy
mporeis na diorthoseis.

 Episis, se argo disko poy den ton doyleveis se ena partition, dokimase na
kaneis mount me 'noatime' to / (Isos xreiastei na metafereis to /var/run se
kanena allo partition h se tmpfs an deis tipota mystiries antidraseis apo
asxeta programmata).

 Telos, kane mount to /tmp san tmpfs (p.x. mount lala /tmp -t tmpfs -o
size=100M) kai xrisimopoihse devfs oste na meioseis kapos tis prospelaseis
ston disko. Aloste to kde xrisimopoiei to /tmp arketa.

 Oson afora to kde, prospathise na min xrisimopoieis to konsole to opoio einai
yperbolika bary kai dokimase to xterm h akoma kalytera to rxvt.

 An xrisimopoieis CD, dokimase ta:
hdparm -c 1 /dev/hdd
hdparm -u 1 /dev/hdd
hdparm -k 1 /dev/hdd

gia disko:
hdparm -c 1 /dev/hda
hdparm -u 1 /dev/hda
hdparm -m 8 /dev/hda

An tora ta kaneis ola ayta gia na piseis kapoion poy toy aresoyn ta windows na
alaksei gnomi h aplos na ton entyposiaseis, tote asto kalytera... 'xaneis tin
ora soy kai ekneyrizeis tin gata'.

> -A
<<V13>>