Linux Advocacy (was: performance: Linux vs Win)

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Thu Jun 6 17:31:02 EEST 2002

> 8a exeis apolyto dikio, an dextoume oti h anafora ston sygkekrimeno
> idiokthth einai asxeth me to subject tou mail.

oraia, vlepo oti theleis na miliseis sovara kai ego arxika ksekinisa
mono gia plaka. loipon, paratheto to idio kommati tou keimenou sou, ligo
perissotero afti ti fora:

/quote
enan texnofobiko idiokthth sxolhs plhroforikhs na
dokimasei to linux se ena mhxanhma pou tou perisseye... e, sernotan
toso poly pou afou epaikse ligo mazi tou, to ebgale kai ksanabale
/end_of

vlepoume oloi pos oxi mono o anthropos einai texnofobikos kai exei sxoli
pliroforikis (ara poly berdemenos kai epaggelmatika melontikos loser)
alla sti sinexeia tou grafomenou sou ... meta ... meta ... den thelo na
sinexiso, giati den eimaste sto  alt.sex
ksanaleo, min ton ektheteis parapano ton anthropo. dikaioma tou na einai
diaforetikos me ton diko tou monadiko tropo. sto 2002 zoume!