Για το dosemu λοιπόν.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Jun 6 09:36:02 EEST 2002

* Manolis Markakis <man_mark at otenet.gr> [2002-06-05 13:15]:

> ναι έχω 737 γραμματοσειρές κανονικά εγκατεστημένες και ναί στην κονσόλα
> και στο xterm βλέπω και γράφω ελληνικά, αλλά μόνο στο Linux. Μόλις τρέξω
> το dosemu τίποτα μόνο αλεμπουρνέζικα. Στο δε dosemu.conf έχω κάνει τις

Έχω την εντύπωση ότι αν τρέξεις το dos με τις παραμέτρους -V -c θα σου
δουλέψουν τα ελληνικά στην κονσόλα. Θυμάμαι ότι έτσι μου είχαν δουλέψει,
αλλά τώρα δεν έχω DOS εγκαταστημένο για να το δοκιμάσω. Τώρα για το
xdos, δεν ξέρω - δεν είχα βρει πώς να το κάνω να δουλέψει... Είχα τα
ίδια αποτελέσματα που λες (αλαμπουρνέζικα).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr