performance: Linux vs Win

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Thu Jun 6 03:16:02 EEST 2002

Alex Papadopoulos <alex at picturebooks.gr> wrote:

>Lete na xreiazetai full customization tou styl kernel recompile se ka8e
>diaforetiko mhxanhma gia na paiksei aksioprepws? Alla den 8elw na
>skeftw oti 8a to kanw ayto gia 15 mhxanhmata... :->

Isws na prepei na skefteis kai diaforetikoys/alternative window
managers. Gia paradeigma o wm shkwnetai sxedon taytoxrona me ton X
server akoma kai se arketa palia systhmata. Fysika an katalaba kala
mallon 8eleis na to dwseis se xrhstes syni8ismenoys se 'sygkekrimena'
grafika periballonta, alla mhn to aporripseis amesa. Isws me merika
predifined shortcuts sto desktop na glytwseis toys 2 aytoys poy
aneferes (an kai omologoymenws einai oi pio filikoi gia neoys
xrhstes).

ri3e mia matia edw gia idees:

http://www.freebsd.org/ports/x11-wm.html

--