dosemu again

Tasos Chronis tasosc at otenet.gr
Tue Jun 4 18:36:02 EEST 2002

Φίλε

Είχα γράψει ένα patch πρίν κάτι χρόνια για το dosemu
και το είχα στείλει στην λίστα. (ψάξε)
Με αυτό διαβάζα και έγραφα ελληνικά (737).
Δυστηχώς δεν το έχω πια και έχω να ασχοληθώ κάτι χρόνια με αυτό.

Δες επίσης αν έχεις 737 γραμματοσειρά στα Χ
π.χ.
  xlsfonts | grep 737

Βασικά αν θυμάμαι καλά δεν χρείαζεται
να κάνεις τίποτα στο dos για ελληνικά αν
το τρέχεις από xterm ή από telnet.
(όχι display.sys, keyb  κ.λ.π)

Αν έχεις γραμματοσειρα 737 τότε δοκίμασε να τρέξεις
το xterm με 737 γραμματοσειρά
π.χ.
xterm -fn '*vga*737'

O/H Manolis Markakis έγραψε: