Emporikes afarmoges (was Re: DOSEMU AND GREEK)

Ioannis Samoladas ioansam at auth.gr
Tue Jun 4 16:25:02 EEST 2002

> Kairos einai na arxisoun kai ta Ellinika software
> houses na antilambanontai oti yparxei zitish.
>
> Just a note...
>
> roryt

Episis dratomai tis eykairias kai thelo na rotiso
(mias kai anaferthike se allo email i leksi ERP kia
me endiaferei arketa)
Exei dokimasei kaneis to Compiere ERP ???

Me to na einai No.1 sto sourceforge me exei faei
i periergia, alla pros to paron den exo to xrono na
stiso kati tetoio.

"Show me your [code] and conceal your
[data structures] and I shall continue mystified.
Show me your [data structures] and I won't
usually need your [code]; it'll be obvious"

Frederic Brooks, "The Mythical Man Month"

Ioannis Samoladas
email: ioansam at auth.gr
web: http://users.auth.gr/ioansam