DOSEMU AND GREEK

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 4 11:27:02 EEST 2002

On 2002-06-04 10:57 +0300, Manolis Markakis wrote:

> ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ
> ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΓΡΑΦΩ & ΔΙΑΒΑΖΩ) ΣΤΟ DOSEMU ΚΑΙ
> XDOSEMU ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ Η EUROFASMA; ΚΑΙ ΣΑΣ
> ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ ΤΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ
> ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΛΑ.

Καταρχήν ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ.

Είναι σαν να ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ μονίμως.

> ΕΙΝΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ. ΕΧΩ MANDRAKE LINUX 8,2 ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΣΕΤΑΡΕΙ ΜΙΑ
> ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑ.

Προφανώς το έχεις ρυθμίσει μια χαρά για ελληνικά ISO-8859-7 που δεν
είναι συμβατά με τα ελληνικά των DOS προγραμμάτων.  Πέρα από το
προφανές γεγονός πως αυτό είναι μαλακία του προγράμματος (που δεν σε
αφήνει να επιλέξεις σε runtime με ποιο codepage να σου τυπώνει
μηνύματα στην οθόνη σου), είναι πολύ απλό αυτό που θες.

	ΒΑΛΕ FONT ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ DOS.

> Η ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ WINDOWS Η ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΛΟΓΩ
> ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ. ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ,

ΑΚΡΙΒΩΣ.  Δεν σε υποχρέωσε κανένας να βάλεις dosemu.  Γιατί το έβαλες;
Γιατί ξέρεις να κάνεις με αυτό τη δουλειά σου καλύτερα και σαν
διαχειριστής συστήματος που είσαι είδες ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα;
Γιατί το δοκίμασες και είδες ότι με τα fonts του 737 codepage που έχει
εδώ και χρόνια το Linux σου δουλεύουν όλα; Όχι.

Άρα εσύ φταις.  Και πάψε να παραπονιέσαι σα μικρό παιδί ότι "μα εσείς
δεν μου δώσατε οδηγίες".  Ας μην έστηνες κάτι που δεν ξέρεις ότι σου
κάνει για τη δουλειά που θες, ή δεν ξέρεις πως να το ρυθμίσεις για να
κάνει τη δουλειά που θες.

Α, και πριν ξεχάσω.  Αρκεί μια φορά να στείλεις το mail σου.  Δεν
είναι ανάγκη να στέλνεις τα ίδια post δυο φορές.  Δεν αυξάνει αυτό την
πιθανότητα να πάρεις απάντηση :P

- Giorgos