Open document format (was Re: -> Hμερίδα με αντικείμενο το Ελεύθερο Λογισμικό)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Tue Jun 4 09:46:02 EEST 2002

On Tue, Jun 04, 2002 at 12:12:47AM +0300, I.Ioannou wrote:

> Bzzt, lathos epixeirhma.
> (Antidiastolh : kai egw xrisimopoiw OpenOffice, h Koffice h Abiword kai
> diabazw M$ Word documents, kai nai, olla ta poio panw einai open source
> projects.)

Εχεις δίκιο. Το επιχείρημα το οποίο δεν ανέφερα παραπάνω είναι ότι το
MS Word doc είναι ένα proprietary document format για το οποίο δεν υπάρχουν
τα specs, ενώ το pdf είναι ένα proprietary document format για το
οποίο υπάρχουν τα specs. Το site της adobe είναι γεμάτο απο πληροφορίες για
αυτό το document format. Aρα μπορεί οποιοσδήποτε να φτιάξει ένα 100%
συμβατό πρόγραμμα με το Adobe.

Δεν είπα ότι το θεωρώ το τέλειο document format[0], αλλά είναι πολύ καλύτερο
απο το proprietary word format.

[0]. Αυτό είναι το plain/text

--
Nikos Mavroyanopoulos