-> Hμερίδα με αντικείμενο το Ελεύθερο Λογισμικό

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jun 4 00:59:03 EEST 2002

On Monday 03 June 2002 21:55, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Οχι. Γι'αυτό χρησιμοποιεί το gv για να τα διαβάσει :)
> Εγώ χρησιμοποιώ το ggv, ενώ μερικοί προτιμούν το xpdf.

μην γελιόμαστε. Δεν είναι ανοιχτό το .pdf και το κάθε ggv, gv και xpdf
δεν θα μπορεί ποτέ να το διαβάσει σωστά.

Ναι μεν το διαβάζει, αλλά έτσι όπως το διαβάζει .... ο όποιος με το
MS-Word κείμενο θέλει να το κάνει portable, καλύτερα θα φαίνεται αν το
κάνει save as txt.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?