Re: -> Hμερίδα με αντικείμενο το Ελεύθερο Λογισμικό

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Mon Jun 3 18:51:02 EEST 2002

Η παρατήρηση σου είναι σωστή για τα κείμενα, αλλά από όσο ξέρω η φόρμα
αίτησης είναι html.
Η ομάδα εργασίας για το ΕΛ / ΛΑK προσπαθεί να βοηθήσει την χρήση του
opensource λογισμικού και αποτελείται κυρίως από άτομα που
συνεισφέρουν στον ελεύθερο χρόνο τους, δεν χρειάζεται να απορρίπτουμε όλη
την προσπάθεια συνολικά. Αντί αυτού οι κοινότητα πρέπει
να δει τα θετικά και να επωφεληθεί από αυτά. Ταυτόχρονα θα φροντίσουμε να
μετατραπούν σε pdf όλα τα κείμενα της ομάδος εργασίας για να είναι ποιο
εύκολη η χρήση τους σε open-source συστήματα.
Σε αυτή την προσπάθεια ελπίζω να συνεισφέρει ο καθένας μας, με τον τρόπο
του.

Ευχαριστώ

Χ. Κουτσούρης.

PS: Το συγκεκριμένο κείμενο που προτείνεις το έχω διαβάσει :)

Ariadne-t NOC
NetReports at: http://netdaily.ariadne-t.gr/
E-mail: noc at ariadne-t.gr
TEL: +301 6503125