mozilla,konqueror

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Jun 1 02:33:01 EEST 2002

On Saturday 01 June 2002 00:14, Giorgos Keramidas wrote:
> [...]
 και με τις δυνατότητες αυτου;Διότι ο konqueror αν και

> Τι μειονεκτήματα; Ρώτησα το ίδιο στο IRC κανάλι των NetBSD developers
> και μου απάντησαν ότι το embedded-konqueror είναι κάπως ελαφρύ.
> Σκεφτόμουνα να το δοκιμάσω, αλλά άμα είναι να το πετάξω σε δυο ώρες να
> μην κατεβάζω τσάμπα το μισό KDE.  Σε τι προβλήματατα ακριβώς
> αναφέρεσαι;
Μια φορά το είχα εγκαταστήσει. Δε θυμάμαι καλά, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι
δεν απαιτεί το μισό KDE, έχει ό,τι χρειάζεται στο πακέτο. Αυτό είναι το νόημα
του να είσαι embedded. Από δυνατότητες πάντως καμία σχέση με τον κανονικό
konqueror, αλλά και πάλι σαφώς πιο προχωρημένος από έναν απλό html viewer
(σαν το JEditorPane της Java), το δε rendering engine (κλάση KHTML) είναι
ό,τι πιο γρήγορο έχει γραφτεί στα χρονικά των browsers.