Πρόβλημα με την σύνδεση Διαδικτύου.

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Jun 1 02:13:01 EEST 2002

On Friday 31 May 2002 22:33, gkourtis at freemail.gr wrote:
> Έχω εγκαταστήσει το Suse 8.0 Professional (εκτός από τα ελληνικά με τα
> οποία
 έχω πρόβλημα) συνεχίζω να έχω πρόβλημα με την σύνδεση στο Internet.
> Θέλω να συνδέομαι αυτόματα σε έναν παροχέα και ενώ στην αρχή τα κατάφερα (
> και με την έκδοση 7.3) μετά από μια επανεκίνησση το σύστημα χαλάει.
> Είναι κάποιες ημέρες που ασχολούμε και δεν έχω βγάλει ακρη.
> Συνδέομαι μέσω σειριακής μέσω NetMod.
> Δοκιμάζω την σύνδεση με kppp, wvdial, kinternet αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα.
> Μήπως ξέρετε τίποτα.
Για τα ελληνικά δώσε την τιμή el_GR.ISO8859-7 στις διάφορες μεταβλητές του
/etc/sysconfig/language κατ' αρχήν, και ρίξε μια ματιά στα archives της λίστας
για περισσότερα.

Για το δίκτυο, λίγο περισσότερες πληροφορίες pls. Τι εννοείς "το σύστημα
χαλάει"; Τυπώνει
dialing 0962xxxxx
και μετά κολλάει;
Σου λέει login failed; Τι κάνει;