kati se man X-*...?

Yannis Kotsinos kotsinos at softways.gr
Wed Jul 31 12:11:01 EEST 2002

Thodoris Tsokos <obsolide_pipe at yahoo.co.uk> wrote:

>oxi apla eixa anoi3ei mia root-console gia na steilo
>ta minimata la8ous sto
>mail mou.Den 8a to valo san root, alla san xhsths. Ta
>minimata afta outos 'h
>allos ta pairno kai san aplos xrhsths.
>Tespa, efxaristo poly olous sas . Arxizo to
>diavasma!!!!!

To mhnyma la8oys yparxei giati exeis 3ekinhsei ta X san xrhsths
diaforetikos apo ton root, ( meta pi8anotata kaneis su -  se ena
console) opote to "permission denied" anaferetai sto gegonos oti den
anhkei ston root to current display kai synepws opoio programma paei
na anoi3ei ena para8yro stamataei ekei me error.

8a mporoyses na tre3eis ta X ws root gia na to parakampseis, alla h
kalyterh lysh einai ayth poy soy proteine o Stelios (oysiastika 8eteis
thn metablhth systhmatos  XAUTHORITY gia to shell sto opoio exeis
kanei su - se roor se ayto toy xrhsth poy 3ekinhse ta X).

Isws na soy fainontai periploka ola ayta, alla ayth einai pragmatika h
omorfia enos *pragmatika* multiuser systhmatos.