IT Training in New Horizons

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Tue Jul 30 08:18:01 EEST 2002

On Τρι 30 Ιουλ 2002 00:51, P. Christeas wrote:

> Διαφωνώ  με τον Μιχάλη, οι ώρες αυτές δεν καλύπτουν όλα τα "χρήσιμα"
> προγράμματα. Ξεχάσανε να βάλουν 28 ώρες για το ExCeII. Και 34 για τον
> animated 'συνδετήρα' τους. Είναι τα προγράμματα που ανοίγουν νέους
> ορίζοντες στην επιστημονική έρευνα...
>
> ΥΓ. Είχα έναν καθηγητή που δέν δεχόταν εργασίες με στοιχεία υπολογισμένα
> από το προαναφερθέν πρόγραμμα. Έλεγε οτι με αυτό δεν θα γίνουμε ποτέ
> επιστήμονες. Τότε δεν ήξερα τα προγράμματα που έχω σήμερα στο Linux box
> μου. Τώρα κατάλαβα. κατάλαβα.

Devil's Advocate:

Opoios leei oti to excel den einai kalo...to exei xrisimopoiisei pote? Kai
otan leo to exei xrisimopoiisei den ennoo gia na ftiaksei ena pinakaki 10
grammon me 10 tilefona. Ennoo 10000+ entries, kai na xreiazetai na paizei
sinexos me afta ta pragmata, prokeimenou na bgalei douleia.

Loipamai pou to leo, alla apo ola ta MS proionta, to excel einai mallon to
korifaio. Sigoura den iparxei kalitero sto eidos tou (poso mallon free as in
speech)

--
Dimitris Stasinopoulos

The faithless climbed for days to meet the Master on the mountain top.
When they did, they asked him:
"Where do you get your so called faith from?"
"You've brought it", the Master replied.
You've all climbed so high..."