gcc 3.1.1 + glibc 2.2.5

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Sun Jul 28 17:40:02 EEST 2002

On Κυρ 28 Ιουλ 2002 14:59, V13 wrote:
> Prospathontas akoma na stroso to systima me to gcc 3.1[.1],
> anakalypsa oti.....
>
> ... h glibc 2.2.5 den kanei compile me gcc 3.1.1.
> Thelei to patch to opoio leei sto attachment.
>
> <<V13>>

Akoma to paleveis? Blepo oti eite exeis psixiki dinami (akoma) i ipervolika
poli elefthero xrono (aisxos!)

Pliroforiaka, ego meta tis 6 meres to esteila gia pagomeno tsai. (Einai gnosti
i antipatheia tou gcc stous kafedes kai tis mpires). Afino tis distro-manes
na bgaloun to fidi apo tin tripa :o)

--
Dimitris Stasinopoulos

The faithless climbed for days to meet the Master on the mountain top.
When they did, they asked him:
"Where do you get your so called faith from?"
"You've brought it", the Master replied.
You've all climbed so high..."