pgp4pine (was: Re: Andreas Daskalopoulos)

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Sat Jul 27 12:57:01 EEST 2002

On Sat, 27 Jul 2002, V13 wrote:
> oso gia to mapa.. dikaiologise to, giati to xrisimopoio edo kai kati xronia
> kai mporo na po oti exei arketa kaloydia, eno einai to mono prog poy exo dei
> gia mail, to opoio tonizei tin arxi KAI to telos toy gpg/pgp signed komatioy,
> antitheta me alla (lege me pine), ta opoia den dixnoyn to telos kai se kanoyn
> na pisteyeis oti olo to mail einai signed, eno stin pragmatikotita den einai.
> (megali protasi e? :)

To pine den exei yposthri3h gia pgp/gpg apo mono tou, opote xrhsimopoieis
ena apo ta polla programmata pou yparxoun gi'ayth th douleia, px. pgp4pine
(http://pgp4pine.flatline.de/). Etsi loipon, otan ena mail pou pairneis
einai pgp signed, molis pas na to diabaseis, aytomata kai xwris na kaneis
tipota, blepeis sto telos tou mail (kanw paste ena tyxaio mail apo th
bugtraq):

[...]
For security-related information about Microsoft products, please visit the
Microsoft Security Advisor web site at http://www.microsoft.com/security.