how to install mplayer

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Fri Jul 26 00:38:01 EEST 2002

O/H per iergos έγραψε:
> geia sas,
> exo katebasei merika programmata (gia mandrake
> 8.2)alla de ksero pos na ta ekgakatastiso....
> sygkekrimena exo katebasei to mplayer gia na metatrepo
> tainies
> genika tha ithena ksero pos egkathistatai kathe
> programma
>
> eyxaristo......

Lipon.. An prokite gia rpm h me8odos einai sini8os rpm -i
onomapaketou.rpm. Gia perisoteres kai akribesteres plirofories sxetika
me to pou pws pote giati .... man rpm (fysika)

An apo thn allh einai tar.gz o sini8hs tropos einai na aposimpieseis ta
periexomena se ena directory .....
na diabaseis ta README kai INSTALL pou sini8os yparxoun gia perisoteres
plirofories kai apo eki kai pera psekazeis me ena ./configure skoupizeis
me ena make kai telioneis me ena make install 8-)

Sthn priptosh to mplayer 8a einai idietera eykola ta pragmata. To ekana
molis prin dyo meres... Ejeretika eykola mpike kai idi jekinisa tis
dokimes metatrophs DVD se Divx gia na mhn pernw ta polytima DVD mou sthn
doulia gia na blepw tainioules.. 8-)))

Pistebw oti se kalipsa pliros...

An kanw la8os .... Edw eimaste. 8-))

Sidhropoylos A8anasios