arxaia istoria

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jul 25 09:56:01 EEST 2002

On Thursday 25 July 2002 02:50, drcypher wrote:

> Άραγε αυτό είναι ωραίο/καλό; Εννοώ το ότι οτιδήποτε πούμε μπαίνει σε
> μια search engine και μπορείς να το βρεις (εσύ ή όποιος άλλος
> κα[λκ]όβουλος θέλει).

Δεν "μπαίνουν" κάπου μέσα στην search engine. Τα search engines φαντάσου
"πως" σκανάρουν όλο το web, ακολουθούν κάθε διαθέσιμο link και
καταγράφουν τί βρήκανε.

Ώστε να μπορείς εσύ μετά πολύ εύκολα και γρήγορα να βρείς κάτι.
Άρα κάνουν καλά.

> Και καλά της λίστας αυτής (η οποία ούτως ή
> άλλως είναι δημόσια). Έχω βρει ένα σωρό e-mail μου κυρίως από
> κατά τα άλλα ιδιωτικές λίστες της yahoogroups.

Οι λίστες των yahoogroups δεν είναι ιδιωτικές. Απλά είναι η πολιτική
τους να μην μπορείς να κάνεις post αν δεν έχεις κάνει subscribe στη
λίστα. Από κει και πέρα, τα archives της λίστας είναι διαθέσιμα.

> Δε θα έπρεπε (ή
> τουλάχιστον να είναι νομικά υποχρεωμένες) οι εταιρίες που κάνουν
> αυτή τη δουλειά να προειδοποιούν τους χρήστες;

όχι. Αν εσύ αυτή τη στιγμή σου τη σπάει που καταγράφεσαι μέσω των
archives της lgu σε όλα τα search engines, είναι καθαρά δικό σου
θέμα :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?