arxaia istoria

drcypher drcypher at hack.gr
Thu Jul 25 02:55:02 EEST 2002

On Tue, 23 Jul 2002 00:50:48 +0100
Michael Menegakis <admin at www0.org> wrote:

> A, fobero, an kaneis advanced search, briskeis to prwto minima tou
> torvalds, to opoio einai gia ena halasmeno sklhro disko thw aderfhs
> toy:)

Άραγε αυτό είναι ωραίο/καλό; Εννοώ το ότι οτιδήποτε πούμε μπαίνει σε
μια search engine και μπορείς να το βρεις (εσύ ή όποιος άλλος
κα[λκ]όβουλος θέλει). Και καλά της λίστας αυτής (η οποία ούτως ή
άλλως είναι δημόσια). Έχω βρει ένα σωρό e-mail μου κυρίως από
κατά τα άλλα ιδιωτικές λίστες της yahoogroups. Δε θα έπρεπε (ή
τουλάχιστον να είναι νομικά υποχρεωμένες) οι εταιρίες που κάνουν
αυτή τη δουλειά να προειδοποιούν τους χρήστες;

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]