gcc 3.1

V13 v13 at priest.com
Wed Jul 24 17:40:01 EEST 2002

On Wednesday 24 July 2002 01:24, P. Christeas wrote:
> Εγώ σε αυτό το θέμα βασίστηκα στις distros, οι οποίες έχουν μερικές
> ρυθμίσεις παραπάνω. Επαναλαμβάνω (όπως σε προηγούμενο μήνυμα) οτι έχουμε να
> δούμε πολλά με τους δύο compilers, αφού και τα binaries τους είναι λίγο
> ασύμβατα...

An katalaba kala, apo ta problimata poy exo synantisei mexri tora, einai
asymbata se oti afora tin c++. To gcc 3.0 eixe tin libstdc++.so.3
ento to 3.1 exei tin libstdc++.so.4. H 4 den einai symbati pros ta piso
(opos dilonei kai to version tis), me apotelesma polla (an oxi ola) ta
programmata ta opoia kaneis compile me gcc 3.1 kai ginontai link me tin 4,
alla xrisimopoioyn mia lib h opoia xrhsimopoiei tin 3, na exoyn problima.

Stay tunned gia perissoteres leptomeries.

<<V13>>

p.s. Exei kataferei kaneis na kanei to gcc na bgalei diaforetiko kodika
xrisimopoiontas -march=i686 ??? to paleyo edo kai kairo, alla ta panta
paramenoyn idia...