Help-Linux-greek-users at hellug.gr

Panagiotis Malakoudis pmal at space.NOSPAM.gr
Wed Jul 24 08:11:00 EEST 2002

giorgos vaiol wrote:
> Pros ton filo John Salatas
>
> Na sou doso ena IRC-paradeigma pou isos voithisei
> Otan ego mpeno sto #linuxhelp xero oti tha do
> erothseis kathe idous..apo to pos kaneis ena tar
> mechri giati to X module chorevei sirtaki .
> Sinithos omos vlepeis erothseis aples.
> Otan mpeno sto #linux  kaneis den rota
> pos na kanei ena tar alla kanoun sinithos pio "technikes"
> erothseis.

Logiko einai na yparxei ayti i diavathmisi sto IRC alla kai sta major OS
newsgroups mias kai o arithmos ton xriston pou ta diavazoun einai para
poli megalos. Fantasou an i Microsoft eixe monaxa ena
microsoft.public.users ti tha ginotan.
Den nomizo ostoso pos edo xreiazomaste kati tetoio. Kathe lista exei to
Nettiquete tis to opoio exei kapoious vasikous kanones. Prin kaneis to
post the prepei na kaneis search sta archives, na diavaseis ta man ktl.
To na kanei kapoios ena post xoris na diavasei tipota einai san na
perimenei masimeni trofi kati to opoio den nomizo oti armozei se enan
linux user.

Oson afora tis apantiseis apo allous xristes toy style "megale diavase
to man prin rotiseis" nomizo pos einai mia kaloproereti "sfaliara" gia
na valoun tous neous xristes sto concept tou troubleshooting. Oloi stin
arxi tin fagame ayti ti sfaliara kai sto telos mathame.

No pain - No gain

Panagiotis