[OT] Re: erotisis Vol 2

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Jul 23 09:24:48 EEST 2002

On Monday 22 July 2002 21:48, Thanos Kyritsis wrote:
> On Monday 22 July 2002 20:20, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
>

> > mh fwnazeis k.listman, ebala off topic sto subject :)
>

> χε, αφού τα off topics δεν επιτρέπονται έτσι κι αλλιώς, τί σε κάνει να
> πιστεύεις ότι επειδή το βάζεις στο subject, νομιμοποιείσαι ?? :)

h paradosh xronwn? :-)

ok loipon, autotimwroumai. apo thn pempth, kai gia mia ebdomada toulaxiston
den 3anamilaw. (to gegonos oti feugw apo thn a8hna kai oti den 8a exw
connectivity einai pantelws asxeto me thn kalh mou pro8esh na summorfw8w me
to nettiquette)

--
Replace repetitive expressions by calls to a common function.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)