Μετακίνηση partition

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Jul 23 09:22:35 EEST 2002

On Monday 22 July 2002 23:36, V13 wrote:

> Gia to tar... ena "cd /; tar -zlf /kapoy/sto/yperperan/koko.tar ." tha ta

 kratisei ayta poy thes.. meta ta kaneis untar me..
> "cd /mnt/mplampla ; tar -xpf /mnt/kapoy/sto/yperperan/koko.tar"
> kai eisai mia xara... Ftiaxneis kai to lilo kai einai san na min egine
> tipota.

xwris na exw kai th megaluterh empeiria, toulaxiston mia fora to tar ta exei
skatwsei stous diskous mou, ekei pou to dump/restore ta katafere. auto
bebaia den shmainei _apolutws_ tipota.

--
Use recursive procedures for recursively-defined data structures.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)