Partitioning problem with Suse 7.2

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Jul 23 09:20:01 EEST 2002

On Monday 22 July 2002 23:30, V13 wrote:
> On Saturday 20 July 2002 07:04, Panagiotis Panos wrote:
> > Me ekkinish apo disko Redhat 6.1
> > fdisk /dev/hda
>
> An kai den einai lysi sto problima soy, soy kano paste ena komati apo to
> man toy fdisk to opoio eixa agnoisei prin ligo kairo kai to
> skylometaniosa.
>
> BUGS
>        There  are  several  *fdisk programs around.  Each has its
>        problems and strengths.  Try them  in  the  order  cfdisk,
>        fdisk,  sfdisk.   (Indeed,  cfdisk  is a beautiful program
>        that has strict requirements on the  partition  tables  it
>        accepts,  and  produces high quality partition tables. Use
>        it if you can.  fdisk is a buggy program that  does  fuzzy
>        things - usually it happens to produce reasonable results.
>        Its single advantage is that it has some support  for  BSD
>        disk  labels and other non-DOS partition tables.  Avoid it
>        if you can.  sfdisk is for hackers only - the user  inter-
>        face  is  terrible,  but it is more correct than fdisk and
>        more powerful than both fdisk and  cfdisk.   Moreover,  it
>        can be used noninteractively.)
>
> Meta apo prosopiki empeiria.. synisto cfdisk gia eykolia kai kalytera

meta apo prosopikh empeiria... sunistw sfdisk. anakalupsa oti to api tou
dikou mou partition viewer exei polla koina me to api tou sfdisk :)

> apotelesmata... Kai na thymasai.. an pote soy pei to partition magic oti
> ena partition exei problima to opoio diorthonetai kai se rotisei an thes
> na to diorthosei na peis OXI!. Pisteyo oti den xreiazetai parapano
> eksigiseis ayto.

xreiazetai omws parapanw emfash :)

REBOOT AT ONCE!!!!!!!

akoma megaluterh emfash xreiazetai gia to os/2 fdisk. kanei th zhmia prin
prolabeis na pa8eis to egkefaliko, pou ekanes to atophma na bootareis os/2
diskette.

--
Let the data structure the program.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)