gcc 3.1

Dimitris Stasinopoulos dimitris at athena.compulink.gr
Tue Jul 23 08:32:01 EEST 2002

On Τρι 23 Ιουλ 2002 01:29, V13 wrote:
> On Tuesday 23 July 2002 00:36, Dimitrios Kamenopoulos wrote:
> > On Tuesday 23 July 2002 00:17, V13 wrote:
> > >  Enimerotika.. opoios paei na balei gcc 3.1 prepei na sbisei to
> > > /usr/include/g++-v3/ prin kanei 'make install'.
> >
> > Δηλαδή αν κάνει πρώτα ./configure --prefix=/opt/gcc3.1 τι παθαίνει;
>
> Ok... pame pali...
>
> An kapoios thelei na egkatastisei to gcc 3.1 san basiko/proteyon compiler
> sto linux toy (to opoio synepagetai oti tha to exei kanei configure me
> --prefix=/usr), simenei oti tha antikatastisei kapoia apo ta arxeia toy
> /usr/include. An exei kapoio allo gcc egkatestimeno idi, tote prepei prin
> kanei *EGKATASTASI* to gcc3.1 na sbisei to /usr/include/g++-v3/ poy yparxei
> idi. Ayto simenei, oti afoy exei teleiosei me to compile toy gcc 3.1 kai
> amesos prin dosei 'make install' , prepei na kanei ena
> rm -rf /usr/include/g++-v3/
> oste na min meinoyn kataleipa apo proigoymeno gcc. To olo thema den
> anaferetai sta docs kai den ginetai aytomata...
>
> niotheis kalytera tora?
>
> <<V13>>

Den mporouses na to eixes pei afto *mia* ebdomada noritera? [1]

[1] Nai tin patisa gamo tin katadiki mou gamo

--
Dimitris Stasinopoulos

The faithless climbed for days to meet the Master on the mountain top.
When they did, they asked him:
"Where do you get your so called faith from?"
"You've brought it", the Master replied.
You've all climbed so high..."