Partitioning problem with Suse 7.2

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Mon Jul 22 14:21:01 EEST 2002

>eixes egkatasthsei openbsd sto disko? auto 8a eprepe na einai to prwto
>stoixeio pou dineis, oxi to teleutaio (nai, me eixe dagkwsei kai emena).
>(epishs 8a h8ela polu na dw ta stoixeia apo ta opoia sumperaineis oti exei
>meinei to disklabel tou openbsd se prospelasimh 8esh, giati apo oti exeis
>pei mexri stigmhs, den einai dunaton na to sumperanei kaneis me bebaiothta)

Ta partitions a: b: c: einai opws leitourgoun sto OpenBSD. Kai to mege6os pou eixa kanei
htan auto pou fainetai parapanw. Prepei epishs na grapsw oti otan dhmiourgousa to
partition a: tou eixa pei na dhmiourgh6ei apo ton sector 1 (kai oxi ton 63, giati de mou
bootare). To OpenBSD to eixa 3anasthsei se allo mhxanhma ston idio disko (tote htan /dev/hdb)
kai leitourgouse kanonika. Meta de bootare kai 3anaekana egkatastash. Opou me
talaipwrhse kai apofasisa na dwsw to xwro sto Linux.

>to openbsd disklabel einai enas allos, ane3arthtos tropos perigrafhs twn
>katatmhsewn kai prepei na prosexeis na ton kratas se sumfwnia me to mbr kai
>ta extended partition records ektos an 3ereis *_polu_* kala ti kaneis. auto
>pou sunistw gia thn apegkatastash tou openbsd einai ena dd if=/dev/zero

of=... (please tell me more)
to OpenBSD xrhsimopoiei A6 partition

>panw sthn disklabel (pou brisketai ston deutero sector ths a9 partition).
>ek twn usterwn, gia na eisai pragmatika sigouros, kane kai ena zero fill
>sto disko :)

Pws kanw zero fill sto disko. Lypamai poy den 3erw kai se talaipwrw. Den
eimai ths plhroforikhs. Interior Designer eimai. Epishs sto man tou fdisk diavasa
oti to sfdisk einai gia "hackers" kai oti exei ta ligotera bugs. Mallon gia auto den
trexei sto rescue Suse me boot apo CD. Prepei na psa3w na to brw sto CD.

>sto meta3u, mporeis na steileis to output tou sfdisk -v /dev/hda ka8ws kai
>thn ekdosh tou sfdisk & th dianomh apo thn opoia proerxetai (_oles_ oi
>dianomes plhn ths debian to patcharoun mexri ahdias)?

Me ekkinish apo disko Redhat 6.1 me sfdisk 3.07
sfdisk -l /dev/hda
 		start   end   	#cyls	blocks	    id
 /dev/hda1	1	191	191-	 770080+    b    Win95 Fat32
 /dev/hda2	192	782	591	2382912     5	Extended
 /dev/hda5	192	740     	549-	2213536+   83	Ext2
 /dev/hda6	741	773	 33- 	 133024+    82	Swap
 /dev/hda7         774	782	   9-	  36256+    83	Ext2

fdisk
v	248 unallocated sectors

Me fdisk OpenBSD 2.8 geometry 781/128/63 6297984 sectors
		sect.	start		end
*0	0B	63	63		1540161
1	05	63	1540224	4765824

Mia rizikh lysh na sbhstoun ta panta na dior6w6oun ola kai na ginei o
diskos san kainourgios (san apo to ergostasio) yparxei?