Μετακίνηση partition

drcypher drcypher at hack.gr
Mon Jul 22 00:06:01 EEST 2002

Γεια σας,
 είχα φτιάξει τα partitions μου (έχω έναν δίσκο) έτσι ώστε το hda1 να
είναι για win (4096MB), και μετά linux ext2 3586MB στο οποίο έχω το
linux (/usr, /root, /lib, /dev, όλα). Κάποια στιγμή είπα να κόψω το hda1
από 4096 στα 4000. Τελικά έγινε 4005 και μου έμειναν 90MB ελεύθερα (και
unusable) μεταξύ hda1 και hda2. Τώρα αναρωτιέμαι αν μπορώ (χωρίς να
ξανακάνω εγκαταστάσεις, κτλ) να ενσωματώσω τα 90 MB στο hda2. Θα
μπορούσα δηλ. με dd να κάνω ένα backup του hda2 (έχω καμιά 10αριά GB
ελεύθερα σε επόμενα partitions, οπότε χωράει, να σβήσω το hda2 και να το
ξαναφτιάξω για να συμπεριλάβει τα 90MB που αυτή τη στιγμή βρίσκονται
πριν ακριβώς από την αρχή του; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω αν υπάρχουν
αποθηκευμένες πληροφορίες περί του μεγέθους του partition στο
filesystem, οπότε ακόμα και αν το κάνω αυτό τα 90 MB θα είναι άχρηστα.
Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα (αν τελικά γίνεται κάτι) με το σύστημα
(π.χ. αντιγραφή ειδικών αρχείων όπως pipes, links κτλ); Ποια θα ήταν η
εντολή; :-) Ευχαριστώ πολύ

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]