ki alles erotiseis !!!

George Andreou elgeorge at hellasnet.gr
Sun Jul 21 22:49:01 EEST 2002

evagelos wrote:
> 1) exo karta hxou sound blaster live player 1024
> kai otan paizei kapio tragoudi (eite apo cd eite apo mp3) apla sucks!!!.
> akougete mono apo ta 3/5 ton hxeiwn mou(5.1) . pos allazei auto? me ta
> windows den exo provlima

Mipos eisai uperbolikos ston xaraktirismo sou?
Me 2 ligotera ixia... E de sucks ki olas...
De jero ti prepei na kaneis ostoso.
Ti exeis dokimasei na kaneis mexri tora ?

> 2) exo ena programma pou trexei se msdos (gia tin douleia- logistiko) .
> me to wine den mou etrexe (logiko?) kai prospatho me to dosemu. eno mpaino
> kanonika sto emulator den vlepo ta partition? pou einai se dos i tou linux .
> exei kaneis empeiria me to dosemu (DEN THELO "KOITA man dosemu "

Malista.
Sto /usr/share/doc/dosemu-1.0.1/README.txt [1] na diabaseis tin paragrafo:
2.1.8. Disks, boot directories and floppies

> otan to linux kataferei na ginei pio filiko tote poli apla tha ta poulane
> kai ta magazia. Edo pas na rotisis se magazi gia mia ekdosi tou linux kai se
> koitane me anoixto to stoma kes kai tous rotas gia eidos makaronadas . einai
> apla thema diafimisis nomizo

Telospanton. Asxoliasto. Bariemai.

[1] Fusika ayto to path poy blepeis ejartatai apo ti version tou dikou
soy DOSEMU.

George Andreou