Partitioning problem with Suse 7.2

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Sun Jul 21 15:02:01 EEST 2002

Arxika na eyxaristhsw gia tis erwthseis. Me ebales na skeytw kai na psa3w diaforetika. Etsi:
Ekkinhsa rescue system me boot apo CD Suse 7.2.
fdisk /dev/hda grafei "Too many partitions (16, maximum is 8)
	start   end  size  fstype  Fsize  bsize  cpg
a:	1      2084* 2083*  4.2BSD  1024   8192   16
b:      2084*  2248*  164*  swap
c:	1      6256  6256   usused   0      0

v	Segmentation fault
Apo oti katalabainw exei parameinei apo mia egkatastash OpenBSD

Me ekkinish apo disko Redhat 6.1
fdisk /dev/hda
		start   end  	blocks	   id
/dev/hda1	1	191	 770080+   b    Win95 Fat23
/dev/hda2	192	782	2382912	   5	Extended
/dev/hda5	192	740     2213536+   83	Ext2
/dev/hda6	741	773	 133024+   82	Swap
/dev/hda7       774	782	  36256+   83	Ext2

v	248 unallocated sectors

Diaforetika apotelesmata gia ton idio disko apo dyo diaforetika fdisk.
3erei kaneis to giati?
Erwthsh. Mhpws prepei na ta sbhsw ola apo to fdisk tou Suse h apo to
fdisk toy OpenBSD. To mhxanhma to sthnw twra. De me apasxolei na sbhstoyn ola.
Na dhmioyrghsw sth synexeia nea partitions apo to fdisk tou suse me rescue ekkinhsh?
Gia extended partition na xrhsimopioisw ton typo Linux Extended?

On Saturday 20 July 2002 03:42, Panagiotis Panos wrote:
>> Kata thn egkatastash tou Suse 7.2 professional den anagnwrizontai ta hdh
>> dhmiourghmena partitions.

>kai to error message pou dinei einai .............. (fill the gap)

Ston partition table tou yast2 emfanizei mono to hda

>> Epishs me adeio partition table den dhmiourgei
>> nea partitions kai me epistrefei pisw (Yast 2)

>pws adeiases to partition table?

Me diaforous tropous:
Me fdisk RH 6.1
o teleytaios einai me to delpart.exe twn nt

--
Make sure your code "does nothing" gracefully.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)