uuencode && kmail

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Sun Jul 21 12:34:01 EEST 2002

On Sun, 21 Jul 2002, Alexandros Droseltis wrote:
> to arxeio os keimeno "eis tin alampournezikin". Kserei kaneis kapoion allo
> tropo apo ton parapano (os grammi entolis se bash script), oste na stelno to
> arxeio meso e-mail os attachment pou na leitourgei kai gia to kmail?

Egw xrhsimopoiw to uuenview, to opoio mazi me to uudeview mporei na kanei
ola osa zhtaei kaneis apo en/de-code utilities :)

"uudeview is a smart multi-file multi-part encoder and decoder for
uuencoded, xxencoded, Base64, quoted-printable, yEnc, and BinHex encoded
files."

To problhma sou lynetai me ena aplo..
$ uuenview -b -m rakewell file.tar.gz

An den yparxei hdh sto systhma sou, 8a to breis sto
http://www.fpx.de/fp/Software/UUDeview/

Sotiris.