Partitioning problem with Suse 7.2

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sun Jul 21 01:07:19 EEST 2002

On Saturday 20 July 2002 03:42, Panagiotis Panos wrote:
> Kata thn egkatastash tou Suse 7.2 professional den anagnwrizontai ta hdh
> dhmiourghmena partitions.

kai to error message pou dinei einai .............. (fill the gap)

> Epishs me adeio partition table den dhmiourgei
> nea partitions kai me epistrefei pisw (Yast 2)

pws adeiases to partition table?

> Alles dianomes (Redhat
> 6.1, Caldera 2.2) anagnorizoun kanonika ta partitions, egka8istantai kai
> doyleyoun kanonika. Pio sygkekrimena exw ena mhxanhma Pentium 166MMX kai
> disko Quantum Fireball SE3.2A, Firmware API.0A00, Geometry 6256/16/63
> 128Heads/63Sectors/782Cylinders. Sto Yast->Kernel Messages->Partition
> Check hda:hda1 hda2 <hda5 hda6 hda7> Sto LVM anagnorizontai kai sto
> Physical volume dialog leei:
> 		Total	Free	ID
> /dev/hda1	752   /	752	0B
> /dev/hda5	2160 /  2160	83
> /dev/hda6	129  /	129	82
> /dev/hda7	 35  /	  35	83
> Ta parapanw partitions exoun dedomena. (Egkatesthmeno Redhat 6.1, kai

exeis egkatesthmeno rh se partition me sys_id 0xb (WIN95 OSR2 32-bit FAT) ?
den sta e3hghsan kala. to sys_id einai adiaforo mono gia to linux, oxi gia
ta windows (pou 8a prospa8hsoun na "epidior8osoun" to fat32) h gia tous
installers twn dianomwn (pou exoun ta xalia tous etsi kai alliws, alla me
tetoies ahdies sto setup tou diskou den fantazomai na mhn mperdeuontai. sto
diko mou setup, me slackware xreiasthke na kanw thn egkatastash me to xeri,
kai me debian na alla3w ta mounts apo allo termatiko gia na mhn kanei thn
egkatastash panw sto freebsd (tuxaio?))

> lilo sto hda1) Sto Editing Partition Table me F7(Read fstab) grafei
> "Couldn't find a usuable partition" Kai kapoy alloy grafei: "Too many

otan les kapou allou, se poia polh anaferesai?

--
Make sure your code "does nothing" gracefully.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)