Kernel Compiling........[2]......

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Jul 18 14:45:01 EEST 2002

On Wednesday 17 July 2002 16:45, Theodore Legolas wrote:
> > Mipos kaneis "modprobe papaki.o" kai oxi "modprobe
> > papaki"?
>
> oooooxi
>
> > > modules", alla prin exo kanei ta e3hs:
> > >       * make dep clean bzImage
> > >       * cp arch/mpla/mpla...sto /boot/vmlinuz.new
> > >       * enhmerosh lilo
> >
> > dokimase kai to "make bzlilo" gia eykolia
>
> mmmm.....diakrino mia tash gia aftomatismo???....mhpos
> ephreastikes apo tis teleftaies kouventes gia ta
> Win???.....:-)..

automatismos..., make...isws 8a eprepe na dokimaseis na kaneis to build tou
phruna me to xeri (8umasai olo auto to katebato pou ebgaze tosh wra afou
pathses make bzImage? plhktrologhse to - a, kai mhn 3exaseis na kaneis th
douleia tou make dep monos sou) prin diakrineis mia tash gia automatismo se
ena target pou sou glutwnei 3 commands.
apo thn allh, mporei na exei bebaiw8ei oti afou den mporeis na egkatasthseis
ena phruna, para thn upar3h ~centillion how-tos kai allwn 2^67*33,47 posts
sthn lgu, h monh pi8anothta na ta katafereis einai grafontas 2 magikes
le3oules.
me alla logia, RTFM.

--
Make sure comments and code agree.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)