Ta Windows einai kalitera apo to Gnu-Linux.

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Thu Jul 18 12:22:01 EEST 2002

>Ta Windows einai kalitera apo to Gnu-Linux.

>George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
>Thu Jul 18 11:25:01 2002

>La8os, den anoi3e thread, peta3e to agkistri me to dolwma kai ena karo
>apo esas to dagkwsate, to katapiate kai twra den 3erete pws na 3efugete.

prosopika mia prospathia sigkrisis dio diaforetikwn sistimaton
kai filosofiwn prospathisa na kano, den apantousa ston kourti
prosopika.

pleon iparxi ena doc pou ksekatharizi kapoia
pragmata me epixeirimata ,oso mou epitrepoun oi gnosis mou, kathe voithia
apo pio empeiro zitoumeni.

des kai ti leei o balmer sto linux.org, einai kapoia pragmata
entelos astirixta.

apanto ean thes stous nt-shop-managers me kati pou nomizo katalavenoun
poli kala (isos kai oxi ?) diladi $$$$$.

zak.