Ta Windows einai kalitera apo to Gnu-Linux.

drcypher drcypher at hack.gr
Thu Jul 18 01:42:01 EEST 2002

Παιδιά, επειδή τελευταία νομίζω ότι το sylpheed έχει τρελαθεί, μπορεί
κάποιος να μου διευκρινήσει το εξής:
 Υπάρχει ένα thread που λέγεται "Ta Windows einai kalitera apo to
Gnu-Linux." Από τότε που έγινε το πρώτο post, έχουν ακολουθήσει 5-6 άλλα
μηνύματα, χωρίς την ένδειξη Re: από αριστερά, και χωρίς να τοποθετούν
εαυτόν κάτω από κάποιο άλλο. Συνεπώς αρχίζουν ξανά το thread. Επιπλέον,
δε βλέπω σε πολλά mail (δεν κατάφερα να εντοπίσω ποιων χρηστών, έχω
ζαλιστεί, τα έχω βάλλει και με το sylpheed και..) τους κλασικούς
χαρακτήρες >, είτε τους βλέπω στα μισά e-mail.
 Το πρόβλημα το έχει ο δικός μου client, ή ξαφνικά εμφανίστηκαν 2-3
clients που τα κάνουν όλα #$%^ στις απαντήσεις; Στη δεύτερη περίπτωση,
όπου προφανώς δε φταίνει οι χρήστες, δε θα έπρεπε να γίνει κάτι; Είναι
πολύ κουραστικό να γεμίζει ο τόπος με e-mail που ανήκουν στο ίδιο
thread, και μάλιστα σε πολύ συγκεκριμένο παρακλάδι του. Μήπως θα έπρεπε
αυτοί οι γραμμένοι ή άγραφοι (δεν γνωρίζω) κανόνες αποστολής και
απάντησης μηνυμάτων (quoting, Re: Απ: ή οτιδήποτε άλλο) καθώς και τα
headers που ευθύνονται για τη σωστή διευθέτηση των μηνυμάτων [0], να
γίνουν κομμάτι του RFC, ώστε οι προγραμματιστές αυτών των (δεν μπορώ, θα
μπω στο παιχνίδι των χαρακτηρισμών) αισχρών clients να καταλάβουν ότι οι
κανόνες αυτοί φτιάχτηκαν από τους χρήστες γιατί ΒΟΛΕΥΟΥΝ τους χρήστες
του e-mail?
 Μάλιστα, για να κλείσω κιόλας, επειδή σημαντικό μέρος του Linux, εκτός
από το software, κτλ, είναι η επικοινωνία των χρηστών (νέων, παλαιών,
ειδικών και μη) είναι τα newsgroups, να γραφεί και ένα E-MAIL HOWTO και
να διανέμεται σε όλους τους χρήστες του Linux, προκειμένου να
διευκολύνεται η διαδικασία για όλους.
 Πήγε μιάμιση η ώρα; :-)

[0] Δε θα έπρεπε να παραλείψει κανείς την αναδίπλωση κειμένου
(wrapping). Απ' ότι θυμάμαι, όταν προτοέβαλα το sylpheed όλοι
παραπονιούνταν ότι δεν υπάρχουν linefeeds στο τέλος των γραμμών. Αν το
πρόβλημα υπάρχει ακόμα, ας μου το πει κάποιος. Αρχίζω και καταλαβαίνω
πόσο εκνευριστικό γίνεται, και θα ήθελα τουλάχιστον να μην το προκαλώ
εγώ (είναι και αυτό μια αρχή, μέχρι να κάνουν κάτι οι developers του
sylhpeed-claws, αν δεν το έχουν ήδη κάνει).

 Ρε τι πολυλογία είναι αυτή που με έπιασε σήμερα; Και έχει και ζέστη!

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]